webové stránky levně
Publikováno 08.12.2012 v 23:03 v kategorii Novinky, přečteno: 172x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Na druhé straně dnes už bude jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Můžeme najít, že google klade zejména maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho provozovatelů internetových stránek vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale pokud www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.