#SEO #SEMMarketing online

webové stránky levně

Publikováno 08.12.2012 v 23:03 v kategorii Novinky, přečteno: 172x

Udělat skutečně užitečnou internetovou stránku, ale nebude úplně triviální. Fungující web by měl splňovat alespoň pár elementárních pravidel. Začínaje správným umístěním ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, přehlednou grafiku, optimální strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, snad už nikdo nemůže. Oslovte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě následují moderní trendy a přání svých zákazníků. Jestliže Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu firmu, která vše zařídí, zkuste se s klidem oslovit specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a především i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Na druhé straně dnes už bude jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Můžeme najít, že google klade zejména maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho provozovatelů internetových stránek vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale pokud www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.